محسن یگانه از انتخابش به عنوان بهترین خواننده سال 89 می گوید


محســـــن یگانـــــه :آن روزهـــــا فکـــــرش را هم نمی کـــــردم !!!

دوست دارم به عقب برگردم و ببینم چگونه شد که این اتفاقات افتاد ... میخواهم گذشته را مرور کنم ، هرگز چنین موقعیت هایی را تصور نمی کردم ! آن روزها که برای دل خودم می ساختم و میخواندم و هیچ امکاناتی نداشتم . هرگز فکر چنین روزهایی به ذهنم خطور نمی کرد . اما همیشه تلاشم را کرده ام و باز هم تلاش خواهم کرد .

من یکسال خودم را به نوعی در خانه حبس کردم و به ندرت بیرون می رفتم مگر برای اجرا ویا کاری که مربوط به موسیقی باشد !

برای انتخاب ترانه های آلبوم رگ خواب دو ماه کامل وقت گذاشتم . سعی کردم بهترینها را بنویسم و فکر می کنم این ترانه ها برای آن زمانی که می نوشتمشان خوب بود هر چند معتقدم که الان در ترانه هم پیشرفت کرده ام !
امیدوارم سال دیگر هم این من باشم که راجع به انتخابم به عنوان چهره برتر سال صحبت می کنم ...
برای ملودی های آلبوم هم خیلی وقت گذاشتم ، خیلی بالا و پائین کردم و سعی کردم بهترین قطعات را در آلبوم قرار دهم .

در تنظیم نمی توانم خودم را جزو بهترینها بدانم اما تلاش خواهم کرد در تنظیم هم بیش از این حرفی برای گفتن داشته باشم ! آلبوم رگ خواب دارای ایراداتی هم بود اما نکات مثبت زیادی برای من داشت ...
اول که آلبوم منتشر شد خیلی ها منتقد من بودند اما زمان که گذشت آلبوم برایشان جا افتاد ، برخی از دوستان مطبوعاتی آن زمان آلبوم را هرطوری که خواستند کوبیدند !
به خصوص قطعه 3 آلبوم را ...

شاید اگر به عقب برگردم این قطعه را در آلبوم نگذارم چرا که ظاهرا فضا هنوز برای انتشار چنین قطعاتی آماده نیست و برخی ها ظرفیت شنیدن چنین قطعاتی را نداشتند .

در هر صورت رگ خواب پکیج خوبی بود ، من هم تمام تلاشم را کردم و کم نگذاشتم ... شاید در جاهایی بیراه رفتم اما پشت آن بیراهه رفتن هم نیت خوبی بود .

امیدوارم سال بعد هم با آلبوم حباب همین بحث ها را داشته باشیم ، من از همه آنهایی که به من رای دادند ، چه اهالی موسیقی و چه مردم تشکر می کنم و سال نو را هم به همه تبریک می گویم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد