تست حافظه¤¤¤¤تست شخصیت¤¤¤¤ و تا چه حد فضول هستید ؟

,






با یک سئوال مزاحمتان میشم آقای دکتر ع. ح. سردار ! من 51 سالم است و همانطوریکه میدانید در این سنین حافظه انسان چنان حافظه یک جوان نیست . من احساس میکنم که قدرت حافظه ام نسبت به هم سن و سالهای خودم ضعیفتر است و قدرت یادگیریم کاهش یافته است و گاهی دچار فراموشی میشوم . آیا تستی وجود دارد که بدانم وضعیت حافظه ام در حال عادی است . لازم به ذکر است که سابقه خانوادگی زوال عقلی و آلزایمر در چنین سن سال در قوم و خویشان ما وجود نداشته . با تشکر . دکتر ع. ح. سردار فراموشی یا Amnesia در اثر ضعف حافظه با توجه به افزایش سن ، صدمات مغزی، استرس ، مصرف مشروبات الکلی و ماده مخدر ، بیماری های حاد، اعمال جراحی یا بیماریهای روانی بروز میکند. این عارضه در واقع سیمپتوم یک بیماری دیگر است . بدین خاطر میتواند علانم متفاوتی داشته باشد چنان : افسردگی ، سر درد ، خستگی ، دردهای مزمن ، شک و تردید ، اضطراب و مشخصا درمان آن با توجه به نوع بیماری شخص صورت میگیرد. فراموشی ، گذاشتن اشیا در جای اشتباهی ، تکرار یک عمل میتواند علامت عارضه ای جدی باشد . برای تست حافظه میتوان به سئوالات ذیل جواب داد . اگر جواب به پنج سئوال یا بیشتر (بله) باشد، آن شخص باید به پزشک خود مراجعه و مشاوره کند . اگر جواب به پنج سئوال یا بیشتر (بله) باشد، بیانگر آن نیست که او دچار آلزایمر یا زوال عقلی شده است بلکه گویای آن است که آن شخص نیاز جدی به مشاوره با یک متخصص را دارد .

ادامه مطلب ...

سوالات کنکوری دختران در شب خواستگاری !!!




سین جیم‌های روز خواستگاری

خجالت و رودربایستی را کنار بگذارید و رک و مستقیم سوالاتی را که به ذهنتان می‌رسد بپرسید. هیچ پرسشی را بی‌پاسخ رها نکنید و در مورد تمام جزئیات زندگی مشترک با همسر آینده‌تان حرف بزنید.

سایت گروه مجلات همشهری نوشت: برای اینکه ازدواج موفقی داشته باشید لازم است که قبل از هر اقدامی شریک زندگی آینده‌تان را خوب بشناسید و با خلق و خو، نظرات و سبک زندگی او آشنا باشید. اگر در مراحل اولیه آشنایی هستید فرصت مناسبی برای این کار است تا بعد‌ها از ازدواج پشیمان نشوید. شاید هر کدام از ما درباره راز موفقیت زوج‌های موفق دنیا چیزهایی شنیده باشیم و این سوال به ذهنمان برسد: «برای اینکه ارتباط ما در مراحل اولیه به یک زندگی زناشویی موفق و پایدار منجر شود چه کار‌هایی را باید انجام دهیم؟» تحقیقات مختلف نشان می‌دهد که قبل از ازدواج باید در یک مکالمه صادقانه این سوالات را از همسر آینده‌تان بپرسید و خودتان هم برای هرکدام پاسخی داشته باشید تا اگر او هم از شما همین سوالات را پرسید آمادگی جواب دادن را داشته باشید. بنابراین خجالت و رودربایستی را کنار بگذارید و رک و مستقیم سوالاتی را که به ذهنتان می‌رسد بپرسید. هیچ پرسشی را بی‌پاسخ رها نکنید و در مورد تمام جزئیات زندگی مشترک با همسر آینده‌تان حرف بزنید.

ادامه مطلب ...

آلبوم جدید


آلبوم جدید , فوق العاده زیبا و شنیدنی محسن چاوشی با نام حریص

( تنظیم : محسن چاوشی , شهاب اکبری, امیر حسین سرگزی , کوشان حداد , امید حجت )
( آهنگساز : محسن چاوشی )
(ترانه سرایان : امیر ارجینی , علی بحرینی , حسین صفا)


ادامه مطلب ...

موزیک جدید

آهنگ جدید و بسیار زیبای حسین تهی به نام تهی واقعی


آهنگ جدید و بسیار زیبای حسین تهی به نام تهی واقعی . با 3 کیفیت متفاوت | Exclusive |

.: تنظیم : A.B.Z ، شعر و موسیقی : حسین تهی :.



ادامه مطلب ...

اخبار ورزشی


فردوسی‌پور صلاحیت اظهارنظر را ندارد !


دایی و رفاقت مجدد با لیدرهای پرسپولیس


روگریو سنی، بهترین دروازه‌بان گلزن جهان


واکنش هیتسفلد در مورد خرید کریمی


شبکه 3 یک اسپانسر را سکته داد!


سریعترین اخراج تاریخ !



ادامه مطلب ...

آرسنال از سد بارسلونا گذشت/ رم در آستانه حذف قرار گرفت



شادی و غم در دیدارهای چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا

ادامه مطلب ...

آنلاین شدن همزمان با چند id


برای این که بتوانیم با چند آی دی یاهو در مسنجر آنلاین شویم برنامه های مختلفی وجود دارد که عمدتاً دارای مشکلاتی هستند. در این ترفند بدون نیاز به هیچ برنامه ای می توانید با چندین آی دی به طور همزمان آنلاین شوید!


مراحل زیر را دنبال کرده و سپس بدون هیچ مشکلی چندین آی دی را همزمان آنلاین کنید:

۱-روی Start نوار ابزار کلیک کرده و در منوی Run کلمه regedit را تایپ کنید.
۲- در پنجره باز شده مراحل زیر را دنبال کنید:

HKEY_CURRENT_ USER ——–> Software —>yahoo —–>pager—->Test

۳- در فضای خالی راست کلیک (right click) کرده و گزینه new Dword value را انتخاب کنید، سپس نام آن را Plural بگذارید، روی آن دابل(Double click ) کلیک کرده و به آن مقدار 1 را اختصاص دهید و Decimal در ادامه را انتخاب کرده Ok کنید و از Registry Editor خارج شوید.

اکنون می توانید با چندین یاهو آی دی به طور همزمان آنلاین شوید، به خاطر داشته باشید برای کانکت شدن آی دی دوم صبر کنید تا آی دی اول کانکت شود، سپس اقدام به باز کردن یاهو مسنجر دوم کنید.

اخبار فیلم




سریـال قلب یخی از سال آینده دوباره با شما خواهد بود

اکران «اخراجی*ها3» امروز در سینماهای مردمی
ادامه مطلب ...

تیزر آلبوم جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی با نام حریص.


تیزر آلبوم جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی با نام حریص. با 2 کیفیت ... | Exclusive |


ادامه مطلب ...

گزارشی از مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم




بهترین فیلم جشنواره‌ی فجر «جرم» مسعود کیمیایی و سیمرغ‌های بهترین کارگردان، فیلم‌نامه و بهترین فیلم طبق نظرسنجی مردمی جشنواره به اصغر فرهادی برای «جدایی نادر از سیمین» اهدا شد.‌

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برای اهدای بخش دوم جوایز بخش مسابقه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر، مهدی مسعودشاهی، شهرام اسدی، مرتضی شایسته، علی معلم، ابوالقاسم طالبی، مجید انتظامی، جواد شمقدری، اسفندیار رحیم مشایی به روی صحنه آمدند.

در ادامه دیپلم افتخار به همراه خودرو پراید بهترین بازیگر مرد به علی مصفا برای فیلم «آسمان محبوب» اهداء شد.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد به همراه خودرو سمند به مهدی هاشمی برای بازی در فیلم‌های سینمایی «آقا یوسف» و «آلزایمر»اهداشد که این جایزه را را از رحیم مشایی دریافت کرد.

مهدی هاشمی بعد از دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگری نیمی از جایزه‌اش را به خانه سینما و نیمی دیگرش را به کیانوش عیاری اهدا کرد و گفت: خانه سینما که عضو آن هستم و کیانوش عیاری که استاد بزرگ سینماست و فیلمش را نشان ندادند.

وی افزود: دلیل حضور ما در اینجا این است که بگوییم سینما مال همه ماست، بدون اینکه شقه شقه و این‌وری و آن‌وری کنیم.

دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن به همراه خودرو پراید به مهتاب کرامتی برای بازی در فیلم «آلزایمر» اهداء شد. مهتاب کرامتی جایزه‌اش را از جواد شمقدری معاونت سینمایی دریافت کرد.

مهتاب کرامتی در سخنانی با تشکر از هیات داوران در سخنانی گفت:از آقای سعید سعدی ممنونم که این فیلم خوب را تهیه کردند.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن به همراه یک دستگاه خودرو سمند در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر به «ویشکا آسایش» برای بازی در فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» اهدا شد.

آسایش جایزه‌اش را از مجید انتظامی دریافت کرد.

ویشکا آسایش برگزیده بازیگری زن جشنواره بیست و نهم گفت: از تک تک اعضای گروه «ورود آقایان ممنوع» که باعث شدند، من اینجا باشم تشکر می‌کنم، از رامبد جوان و پیمان قاسم خانی برای فیلمنامه خوبش. از رضای عزیزم که اجازه داد به راحتی و بدون دغدغه کار کنم تشکر می‌کنم.

سیمرغ بلورین بهترین موسیقی به همراه یک دستگاه خودرو سمند به کارن همایونفر سازنده موسیقی فیلم سینمایی«جرم» اهدا شد و همایونفر جایزه‌اش را از مجید انتظامی دریافت کرد.

کارن همایون‌فر در سخنانی گفت:بیست سال پیش مسعود کیمیایی مرا با «رد پای گرگ» به سینماها آورد و بعدها موسیقی «سلطان» را برایشان ساختم و الان بعد از بیست سال با «جرم» جایزه می‌گیرم.

سیمرغ بلورین بهترین تدوین به همراه دستگاه خودرو سمند به واروژ کریم مسیحی برای تدوین فیلم سینمایی «ندارها» اهدا شد که کریم مسیحی جایزه‌اش را از علی معلم دریافت کرد.

سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری به همراه یک دستگاه خودرو سمند به محمود کلاری برای فیلم سینمایی«جدایی نادر از سیمین» اهدا شد و محمود کلاری جایزه‌اش را از مرتضی شایسته دریافت کرد.

کلاری گفت: قصد ندارم جایزه‌ام را تقدیم کنم به خصوص به همسرم. هرچه که دارم متعلق به اوست. خیلی شوکه شدم پس از نزدیک به سه دهه این اولین فیلمی بود که توانستم از قواعد پیشین در کار فیلمبرداری با هدایت و راهنمایی اصغر فرهادی فاصله بگیرم و به سمت فیلمبرداری برویم که دیده نشود.

وی ادامه داد:از اینکه این تلاش از سوی هیات داوران دیده شده است خوشحالم. امشب شب استاد مسعود کیمیایی است و من دلم نمی‌آید از دوست بزرگوارم تورج منصوری یاد نکنم. آنچه که آموختم در قدم‌های آغازین با راهنمایی‌های او بود. امیدوارم سینما بالنده‌تر بشود.

کلاری همچنین از محمود سماک باشی تشکر کرد و گفت: از ایشان بسیار متشکرم که صدای دوربین را به حدی پایین آورد که شما صدای آن را نشنوید و محمد ابراهیمیان که همراه من آمد و مرا همراهی کرد. بسیار متشکرم.

در ادامه‌ی مراسم اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر؛دیپلم افتخار و یک خودرو سواری پراید بهترین فیلمنامه به احمدرضا معتمدی برای فیلم سینمایی «آلزایمر» اهداء شد که این جایزه را جواد شمقدری اهداء کرد.

آهنگ جدید و بسیار زیبای

آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر تتلو و سعید SJ با نام حقه باز


ادامه مطلب ...

موزیک

 آلبوم جدید و فوق العاده زیبای سیاوش قمیشی به نام یادگاری . با 2 کیفیت متفاوت ...



(تنظیم آهنگها : خشایار احمدیه ، نیما وارسته ، مسعود فولادی ، رامون ، فرد میرزا ، الیاس شیرزاد )

( ترانه سرایان: افشین مقدم ، صفا لطفی ، شایان جعفر نژاد ، زینب علاقه ، شبنم حکیم
مسعود هوشمند ، ساحارا منادی ، محسن شیرالی ، کورش سمیعی )
ادامه مطلب ...

برنامه پخش زنده فوتبال شنبه 23بهمن


منچسترسیتی - منچستریونایتد

16:15

شبکه 3

لیورپول - ویگان

18:30


شبکه 3


  اتلتیکومادرید - والنسیا


آث میلان - پارما


گیخون - بارسلونا



خبر تکمیلی از زمان انتشار و جزئیات آلبوم جدید محسن چاوشی

خبر تکمیلی از زمان انتشار و جزئیات آلبوم جدید محسن چاوشی به نام حریص ...


ادامه مطلب ...

اعلام برنامه هفته بیست‌وچهارم تا بیست‌وهشتم


پرسپولیس - استقلال 6 فروردین 90


                                                          


ادامه مطلب ...

فیلم جدید

 فیلم صندلی خالی




ژانر: اجتماعی

کیفیت: VCDRip – خیلی خوب

فرمت: WMV

حجم: ۳۰۰ MB

امتیاز: __

تاریخ انتشار: ۱۳۸۹

کارگردان: سامان استرکی

بازیگران: فریبرز عرب نیا , پانته آ بهرام , رضا عطاران , محمدرضا شریفی نیا , گوهر خیر اندیش و زنده یاد پیمان ابدی …

خلاصه داستان: دنیا که از همسرش امیر جدا شده است ، به همراه یک گروه فیلمبرداری کار می کند . آنها در هنگام کار در صحنه فیلمبرداری ، شاهد اتفاقی هستند که بی ارتباط با اتفاقات واقعی اطرافشان نیست ، به طوری که تشخیص مرز واقعیت و خیال ، دشوار می شود …

ادامه مطلب ...