لطیفه و اس ام اس

لطیفه و اس ام اس های سرکاری


طرح تعویض زنان فرسوده:

شاه نسا، ماه نسا، گل نسا تحویل دهید

آرمیتا، پارمیدا، آناهیتا تحویل بگیرید



ای شیرجه رفته توی قندان، و ای هیکل تو منارجنبان، ای هشت بهشت خوشگل من، دروازه ی دولت دل من، در قلب منی، قسم به سعدی، باقیش برای وقت بعدی



گر به تو افتاد نظر، چهره به چهره، رو به رو... پا به فرار مینهم، کوچه به کوچه، کو به کو



به یکی میگن: سگتون بچه ی مارو گاز گرفته، میگه:

اولا سگ ما گاز نمیگیره، ثانیا سگ ما همیشه بسته است، ثالثا ما سگ نداریم!!!



وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت میکنما، نه! فقط بهت فرصت میدم دلت برام تنگ بشه



به یکی میگن به زنبورایی که از کندو محافظت میکنن چی میگن؟ میگه: میگن خسته نباشید!



شعر یکی برای نامزدش: صبح که دره پنجرمون وا میشه، عصر که در پنجرمون وا میشه، شب که در پنجرمون وا میشه، وای که چقدر پنجرمون وا میشه!!!



یکی رو به زور وادار به نماز خوندن میکنن، بعد میبینن نشسته داره همینجوری دعا میکنه، میرن گوش میدن میبینن میگه: خدایا! اینا منو به زور وادار کردن به نماز خوندن، تو خودت قبول نکن



دنبال یه اس ام اس توپ میگشم تا واست بفرستم، هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم



لبخندت را به هر قیمتی خریدارم..... شوخی کردم، نخندیا! هزار تومن بیشتر ندارم



من خیلی خوشحالم که ایرانسل اومد و ثابت کرد با خط پنج هزار تومنی هم میشه واژه ی دوستت دارم را ارسال کرد، پس عزیزم این همه دهن بین نباش، مرسی


عشق تو وسط قلبمه، درست همینجا، همین تو / یه بوس بده واسه مریض میخوام، آخه بوسه هات داره حکم دارو



در سینه دلی به وسعت غم دارم / بر زخم دلم نیاز به مرهم دارم / هر چیز بر خود فراهم کردم / در زندگی ام تو را فقط کم دارم



طنین نبض بارانی / بلوغ چشمه سارانی / تو را من دوست میدارم / و میدانم که میدانی



ذوقم که میرسد به تو فعال میشود / دور از تو خاک میخوردو چال میشود / این عاشق خجالتی از شرم چشمت / هر وقت میرسد به تو بی صدا میشود



ناگهان آیینه حیران شد گمان کردم تویی / ماه پشت ابر پنهان شد گمان کردم تویی / ای نسیم بی قرار روزهای عاشقی / هر کجا زلفی پریشان شد گمان کردم تویی



معنی بخشیدن یک دل به یک لبخند چیست؟ / من پشیمانم بگو تاوان آن سوگند چیست؟ / از تو هم دل کندم و هرگز نپرسیدم ز خویش / چاره ی معشوق اگر عاشق از او دل کند چیست



مثل فرشته ها شده ای / زیبا و با صفا شده ای / چندیست که احساس میکنم / عزیزتر از جان ما شده ای، پس احتیاط کن!!!



سرخ شد آیینه از هرم نگاه من و تو / بهتر از عشق کسی نیست پناه من و تو / هنر عاشقی امروز پسند هم نیست / که محبت شده اینگونه گناه من و تو



نکند قاصدکی را که برایم فرستادی بازیچه دست کودکی بازیگوش شده که اینچنین دل تنگم بی خبر مانده

جگرتو گاز گاز! لپتو ماچ ماچ! لبتو میک میک! چشماتو آخ آخ! دیوونتم وای وای!

به خودت نگیر بای بای!!!!



با سلام، به سیستم گویای نانوایی کشور خوش آمدید!

جهت اطلاح از قیمت نان بربری عدد ۱

نان لواش و تافتون عدد ۲

نان سنگک کنجتی عدد ۳

نان سنگک دو رو کنجتی عدد ۴

انواع نان فانتزی عدد ۵

تماس با شاطر عباس عدد ۷؛ را شماره گیری نمایید



آدمها ممکنه پسر باشن، اما پسرها نمیتونن آدم باشن!!!!



هر چی هستی همون باش و هر چی نیستی نگو کاش ........... چیه دنبالم راه افتادی!؟



میدونی چینی ها اسم بچشون رو چجوری انتخاب میکنن؟

از بلندی یه ظرف میندازن پایین صدای همونو میذارن اسم بچشون! مثل: دنگ دینگ دونگ یا دونگ دینگ دانگ



خیلی سخته وقتی بهت میگن: سریالی که عاشق هنرپیشه اش شدی ۱۰ سال پیش ساخته شده! ( یادش بخیر یکی از دوستام عاشق یانگوم شده بود )



من گفته بودم شکل تو پیدا نمیشه / هیچکسی مثال تو خوشگل و زیبا نمیشه / میدونی چرا میگم که تو تکی مثال ماه / سرکاری، مثل تو دیوونه پیدا نمیشه



برای اینکه شکست نخورید، هیچگاه تلاش نکنید! ( خواجه تنبل الدین ایرانی )



پیش بینی یکی در مورد جام جهانی:

به نظر من تو جام جهانی خارج قهرمان میشه



توصیه ای از یک داغ دیده!

هرگز به علامت آبی و قرمز شیرهای دستشویی اعتماد نکن!!!



یکی میره کولر بخره، یارو میگه کولر آبی میخوایی؟

میگه: فرقی نمیکنه، قرمز بده

به یه کریسمس سفید فکر میکنم، با هر کارتی که برای کریسمس آماده میکنم، آرزو میکنم که همه ی روزهات شاد و آفتابی باشن کریسمس مبارک



بیا به سالی که جدید و نازست خوشآمد بگیم، بیا تک تک لحظه هاشو گرامی بداریم، بیا این سال نوی پر برکت را جشن بگیریم، کریسمس مبارک



هیچ کریسمسی ایده آل نخواهد بود مگر اینکه تو تصمیم بگیری اون رو به بازتابی از ارزش ها، خواسته ها، علاقه ها و قوانین خودت تبدیل کنی



یه شب ساکت و آروم، یه ستاره بالای سرت، یه هدیه ی پر برکت از امید و عشق، یه کریسمس پر برکت تقدیم تو



دوتا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیح و یکیش عشق دوست به دوسته!

عشق یعنی خاطرات بی غبار / دفتری از شعر و از عطر بهار

عشق یعنی یک تمنا یک نیاز / زمزمه ای از عاشقی با سوز و ساز

عشق یعنی چشم خیس مست او / زیر باران دست تو در دست او



سلامت میکنم ای غنچه ی راز / تو بودی از برای عشقم آغاز / تویی تنها دلیل زنده بودنم / ندارم طاقتت با چشم در ناز



بی تو این فاصله ها طاقت من را برده / ساعتم زنگ زده، عقربه هایش مرده / کاش باور کنی از دوری تو دلتنگم / این خسته ام از دوری تو پژمرده



ما دانه نخورده صید این صیاد شدیم / ناکرده گنه ببین چه بدنام شدیم / ترسیدن ما، ز ترس بدنامی بود / حالا از چه بترسیم که بدنام شدیم



گفتی که دگر در تو چنان حوضله ی نیست / گفتم که مرا دوست نداری گله ای نیست / رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت / بگذار بسوزد دل من مسئله ی نیست



خدایا! عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم / نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم / دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تاریکی / بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم



این روزها دلم بهانه تو را دارد، ای زیباترین اشتباه زندگیم! با من بمان ای بهترین بهانه ی زندگیم



انتظارت چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم و تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه میآیی



باید آهسته نوشت، با دلی خسته نوشت، گرم و پیوسته نوشت، روی هر سنگ نوشت، تا بدانند همه اگر دوست نباشد، دلی نیست!



عشق یعنی پاک ماندن در آلودگی، آب ماندن در دمای انجماد / در حقیقت یعنی سادگی در کمال برتری افتادگی



گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری / پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری / گفتی نخواهی ببارم عشق / اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد