جوک ها و اس ام اسهای سرکاری!



ترکه داشت با یه خره شطرنج بازی میکرده یکی رد می شه میگه عجب خر باهوشی، ترکه میگه زیاد هم باهوش نیست یک یک مساوی هستیم.

به ترکه میگن این ! علامت یعنی چه؟
میگه:یعنی شاشیدن ممنوع.حتی یک قطره!

پر بیننده ترین سایت در سال 85: مشترک گرامی دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد.

بسوزد خانه ی لیلی و مجنون که رسم عاشقی در عالم انداخت اگر لیلی به مجنون داده میشد دل هیچ عاشقی رسوا نمی شد

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری *دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری* من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم *شر م دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

افتاده شو مغرور نباش پروانه شو بی نور نباش


دیروز تاریخ است،فردا راز است، امروز یک هدیه است


جامه ای بافتم ، تاروپودش از عشق، خواستم تا به تو هدیه کنم. لیک دیدم که در آن گوشه باغ ، لاله ای پنهانی با نسیمی می گفت: جامه عشق برازنده هر قامت نیست ………

اصفهانیه میره مکانیکی، به تعمیرکار می گه: 1 قطره روغن تو موتور، 1 لیوان آب تو رادیات، 1 لیتر بنزین تو باک بریز. تعمیرکاره می گه: لاستیکتم کم بادس! می خوای توش بگوزم؟

ترکه رشته‌اش دامپروری بوده، روش نمیشده به کسی بگه. یکی ازش می‌پرسه: رشته‌ات چیه؟ میگه: دامپیوتر، گرایش پشم افزار


یه نفر داشته توی دریا غرق میشده، بلند بلند داد میزده: کمک، من شنا بلد نیستم! ترکه داشته رد میشده میگه: حالا من تنیس بلد نیستم، باید داد بزنم؟

تا حالا شده یکی تو را. یا تو یکی دیگه را.یا یکی یکی دیگه را.یا دو تا یکی را.یا یکی دوتا رو اینقدر که من تو را سرکار گذاشتم. سرکار بزاره!!!

ترکه تیپ میزنه میره خیابون.
دختره بهش میگه:
بخورمت!
ترکه میگه:این گوه خوریها به تو نیامده!

پفک 100 تومان
شیر 200 تومان
بستنی مگنوم 300 تومان
نوشابه 200 تومان
سیگار25 تومان
بازم روت میشه اس ام اس 14 تومانی برام نفرستی!



ما از شما حمایت میکنیم
.
.
انجمن حمایت از حیات وحش و محیط زیست!!!

اگر نمازگزار بداند که چقدر از رحمت الهی او را فرا گرفته.
هرگز سر از سجده بر نمیدارد.
(بسیج قزوین)

سه چیز در دنیا غیر ممکن است
1-شالیکاری در قزوین.
2-انسان شناسی در اردبیل.
3- تشخیص هویت در رشت.



از یارو میپرسن طرفدار کدوم تیم هستی میگه . آ قربون جدش بشم آ سد میلان

میگن به دلیل سهمیه بندی بنزین قیمت خر و گاو خیلی گرون شده خوش به حالت قدر خودنو بدون خیلی با ارزش شدی

قزوینیا به فرهنگستان لغت فارسی اعتراض میکنن که چرا شما به “ن” میگین نون ولی به “ک” میگین کاف!!

آرامش در زندگی بهترین چیزه پس بیا به آرامش فکر کنیم به عشق به زندگی به بهشت به زیبایی به جهنم به درک به تو چه به من چه برو اعصاب ندارم

مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟ زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت

یه ضرب المثل چینی میگه حرفای دخترا روباور نکن حرفای پسرا رو اصلا گوش نکن.

یک نصیحت بشنو از من کاندرآن نبود غرض :
گر خواهی که نبینند رفیقان هنرت را بر خیز و بکش سیفون بالای سرت را

مهم نیست که قشنگ باشی قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یه نفر………..

حالا می دونی فرق تو با توپ چیه ؟ .توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوووتی !!!

سلام،میدونی رفیق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانایی هم معنی نداشت. اگه زشتی نبود زیبایی هم بی معنی بود. میبینی؟ دنیا به تو هم نیاز داره

قصه از کجا شروع شد…. از چت و میل شبونه…. از پی ام دادن تو روم و…..یه سلام عاشقونه…. آن شدم به مهربونی….تا بگم با تو می چتم…. تا بگم بمونی آنلاین….ای فرند لیست قشنگم…… بازم آف عاشقونه….ایمیل های بی نشونه….ا ین یاهو کاشکی ….همین جوری بمونه…. بازم آف عاشقونه….ایمیل های بی نشونه….. این یاهو کاشکی …..همین جوری بمونه

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست عشق ان نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به یادش باشی

بزرگترین ارزوم اینه کوچکترین ارزوت باشم

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!!!!!!

دعای خانم ها : خدایا به من عشق بده تا همسرم را دوست بدارم ؛ صبر بده تا تحملش کنم ؛ اما قدرت نده که می زنم لهش می کنم ……………….

با سیم ناز مژهات یه عمر گیتار میزنم
نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم
چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن
دست خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم

این همه خونی که دنیا در دل ما می کند
جای ما هر کس که باشد ترک دنیا می کند
هر زمان گویم که فردا ترک دنیا می کنم
تا که فردا می رسد امروز و فردا می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد