اس ام اس های عاشقانه



خوشا عشق و خوشا افسانه عشق / خوشا دل که شد دیوانه عشق / خوشا در سوز عشق سوختن ها / میان شعله اش افروختن ها

-

دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم / در وسعت چشمان تو محدود شدم / آن روز که در آتش عشق افتادم / سرسبز تر از آتش نمرود شدم



-

انسان ها یک به یک در خاک رفتند / یکی شاد و یکی غمناک رفتند / چون باید رفت از این خاک / خوشا آن ها که مثل گل پاک رفتند

-

ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی از سر کویم گذرت بود / من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود

-

عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند / عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای

-

گفته بودی که چرا محو تماشای منی / آن چنان محو که یک دم مژه بر هم نزنی / مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود / ناز چشمان تو قدر مژه بر هم زدنی

-

دلم در حلقه ی غم ها نشست، زبانم بسته و سازم شکسته / وجودم پر ز شعر عاشقانه ست، تو را میخواهم و این ها بهانست

-

ای تو چشمت رنگ دنیای خیال / رنگین سبزین باغ و دریای زلال / من سراسر پرسشم، آیا؟ چرا؟ / یک نگاهت پاسخ کوهی سوال

-

میدونی چرا میگن بنی آدم اعضای یکدیگرند؟ چون یکی مثل تو میاد میشه قلب من!!!

-

لحظه هایی هست که دلم واقعا برایت تنگ میشود، من اسم این لحظه ها را “همیشه” گذاشته ام


تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضوری دیگری پیدا نکردم / سرودم هر غزل تنها بودی / برایت ثانوی پیدا نکردم

-

به کدامین شهر نگاهت بخشم دل بی تابم را / تو تمنای دلی هر شب و هر خوابم را



-

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب / غم اشک دلم آهسته میگفت / پریشان از فراق یارم امشب

-

دلم زیباترین دلهاست امروز / درون این عالم غوغاست امروز / دلم را در طبق پنهاده بودم / دهم آن را به دست یار امروز

-

فدایت ای گل زیبای هستی، نمیدانم کجا بی من نشستی / قشنگی های فردایم تو هستی، یگانه گنج دنیایم تو هستی

-

گر تو گرفتارم کنی، من با گرفتاری خوشم / داروی دردم گر تویی، در اوج بیماری خوشم

-

اتل متل تو ماهی / غم نخوری الهی / برات پیامک نوشتم / نگی که تو بی وفایی

-

ویکتور هوگو میگه: من نمیگویم که هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد! اما اعتقاد دارم برای بار دوم هم باید نگاه کرد

-

همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظات توسط کسی ساخته میشه که شیرین ترین و شاد ترین لحظات را برای او ساخته است

-

با محبتم دوثت دارم، میدونی چرا با “ث” نوشتم؟! چون ثانیه به ثانیه به یادتم


اگر با گذشت کردن، کسی کوچک میشد، خدا این همه بزرگ نبود؛ استاتوس

-

بخشش و گذشت، شادی می آفرینند؛ پرمودا



-

عفو کردن خطا، انتقام ملایمی است که از طرف مقابلت میگیری؛ دبل کارنگی

-

راز اندوختن خرد، یکرنگی است و بخشش؛ ارد بزرگ

-

حقیقت را دوست بدار ولی اشتباه را عفو کن؛ ولتر

-

بخشش میزان فر و شکوه آدمی را نشان میدهد؛ آرد بزرگ

-

برای رسیدن به جایگاهی بالاتر، گذشت را نیز بیاموزیم؛ آرد بزرگ

-

با گذشت، چیزی را از دست نمیدهید بلکه بدست می آورید؛ آرد بزرگ

-

گذشت خیرو برکتیست دو جانبه، که هم دهنده و هم دریافت کننده را بهرمند میکند؛ شکسپیر

-

هنگامی که توهین بزرگی به ما میشود، تا زمانی که گذشت نکنیم، حالمان بهتر نمیشود؛ مارگارت بالدوین

-

از یاد نبرید که در برابر هر کار غیرانسانی، هزاران کار برآمده از مهربانی و گذشت و خیر خواهی وجود دارد؛ وین دایر

-

گذشت، بار سنگین دشمنی و کینه توزی را از دوش شما برمیدارد و فضای ذهن تان را برای اندیشه های مثبت و سازنده، پاک و روشن میسازد؛ وین دایر


دوست داشتن نم نم باران است، که کم کم می آید و به درازا می بارد، چه زیباست اگر همواره اینگونه بباریم و ابر همیشه بهار آسمان محبت باشیم

-

دیشب تو را در خواب دیدم، امشب زودتر میخوابم تا تو را بیشتر ببینم، اگر بدانم که مردگان هم خواب می بینند، من هم میمیرم تا تو را همیشه ببینم

-


گفتی ستاره موندنیست، دیدی ستاره هم شکست؟ عهدی میون ما نبود عهد نبسته هم گسست

-

غریبی می دهد آزارم امشب، دوباره تشنه ی دیدارم امشب، فضای چشمانم باز ابریست، هوای از تو گفتن دارم امشب

-

در دلم آرزوی آمدنت می میرد، رفته ای اینک اما آیا باز میگردی؟ چه تمنای محالی دارم خنده ام میگیرد

-

دیشب غزلی سروده عاشق شده بود / با چشم و دلی کبود عاشق شده بود / او را به گناه عاشقی دار زدند / آدم نکشته بود که / او فقط عاشق شده بود

-

عشقت رستاخیز ترانه هاست و تسلای صدایت نوش دارو به هنگام تمام حسرت هاست، ما به میهمانی چشمانت ببر ای بهترین

-

تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو / این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو

-

سراغ از من نمیگیری، چه شد افتادم از چشمت؟ / منم فانوس لبخندت، غرورت، گریه ات، خشمت / اسیرم، خسته ام، سیرم، مرا دریاب می میرم

-

این اس ام اس را واست فرستادم و الان خوشحالم، چون میدونم اسمم روی صفحه ی گوشیت افتاده، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی، و این یک ثانیه برای من یک دنیاست

-

صدای شکستن قلبم را نشنیدی چون غرورت بیداد میکرد، اشک هایم را ندیدی چون محو تماشای باران بود، ولی امیدوارم آنقدر در آینه مجذوب نشده باشی که حداقل زشتی دیو خود خواهیت را ببینی، باشد که با دیگران چنان نکنی که با من کرد


دوست داشتن نم نم باران است، که کم کم می آید و به درازا می بارد، چه زیباست اگر همواره اینگونه بباریم و ابر همیشه بهار آسمان محبت باشیم

-

دیشب تو را در خواب دیدم، امشب زودتر میخوابم تا تو را بیشتر ببینم، اگر بدانم که مردگان هم خواب می بینند، من هم میمیرم تا تو را همیشه ببینم

-


گفتی ستاره موندنیست، دیدی ستاره هم شکست؟ عهدی میون ما نبود عهد نبسته هم گسست

-

غریبی می دهد آزارم امشب، دوباره تشنه ی دیدارم امشب، فضای چشمانم باز ابریست، هوای از تو گفتن دارم امشب

-

در دلم آرزوی آمدنت می میرد، رفته ای اینک اما آیا باز میگردی؟ چه تمنای محالی دارم خنده ام میگیرد

-

دیشب غزلی سروده عاشق شده بود / با چشم و دلی کبود عاشق شده بود / او را به گناه عاشقی دار زدند / آدم نکشته بود که / او فقط عاشق شده بود

-

عشقت رستاخیز ترانه هاست و تسلای صدایت نوش دارو به هنگام تمام حسرت هاست، ما به میهمانی چشمانت ببر ای بهترین

-

تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو / این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو

-

سراغ از من نمیگیری، چه شد افتادم از چشمت؟ / منم فانوس لبخندت، غرورت، گریه ات، خشمت / اسیرم، خسته ام، سیرم، مرا دریاب می میرم

-

این اس ام اس را واست فرستادم و الان خوشحالم، چون میدونم اسمم روی صفحه ی گوشیت افتاده، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی، و این یک ثانیه برای من یک دنیاست

-

صدای شکستن قلبم را نشنیدی چون غرورت بیداد میکرد، اشک هایم را ندیدی چون محو تماشای باران بود، ولی امیدوارم آنقدر در آینه مجذوب نشده باشی که حداقل زشتی دیو خود خواهیت را ببینی، باشد که با دیگران چنان نکنی که با من کرد



دوست داشتن نم نم باران است، که کم کم می آید و به درازا می بارد، چه زیباست اگر همواره اینگونه بباریم و ابر همیشه بهار آسمان محبت باشیم

-

دیشب تو را در خواب دیدم، امشب زودتر میخوابم تا تو را بیشتر ببینم، اگر بدانم که مردگان هم خواب می بینند، من هم میمیرم تا تو را همیشه ببینم

-


گفتی ستاره موندنیست، دیدی ستاره هم شکست؟ عهدی میون ما نبود عهد نبسته هم گسست

-

غریبی می دهد آزارم امشب، دوباره تشنه ی دیدارم امشب، فضای چشمانم باز ابریست، هوای از تو گفتن دارم امشب

-

در دلم آرزوی آمدنت می میرد، رفته ای اینک اما آیا باز میگردی؟ چه تمنای محالی دارم خنده ام میگیرد

-

دیشب غزلی سروده عاشق شده بود / با چشم و دلی کبود عاشق شده بود / او را به گناه عاشقی دار زدند / آدم نکشته بود که / او فقط عاشق شده بود

-

عشقت رستاخیز ترانه هاست و تسلای صدایت نوش دارو به هنگام تمام حسرت هاست، ما به میهمانی چشمانت ببر ای بهترین

-

تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو / این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو

-

سراغ از من نمیگیری، چه شد افتادم از چشمت؟ / منم فانوس لبخندت، غرورت، گریه ات، خشمت / اسیرم، خسته ام، سیرم، مرا دریاب می میرم

-

این اس ام اس را واست فرستادم و الان خوشحالم، چون میدونم اسمم روی صفحه ی گوشیت افتاده، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی، و این یک ثانیه برای من یک دنیاست

-

صدای شکستن قلبم را نشنیدی چون غرورت بیداد میکرد، اشک هایم را ندیدی چون محو تماشای باران بود، ولی امیدوارم آنقدر در آینه مجذوب نشده باشی که حداقل زشتی دیو خود خواهیت را ببینی، باشد که با دیگران چنان نکنی که با من کرد


دوست داشتن نم نم باران است، که کم کم می آید و به درازا می بارد، چه زیباست اگر همواره اینگونه بباریم و ابر همیشه بهار آسمان محبت باشیم

-

دیشب تو را در خواب دیدم، امشب زودتر میخوابم تا تو را بیشتر ببینم، اگر بدانم که مردگان هم خواب می بینند، من هم میمیرم تا تو را همیشه ببینم

-


گفتی ستاره موندنیست، دیدی ستاره هم شکست؟ عهدی میون ما نبود عهد نبسته هم گسست

-

غریبی می دهد آزارم امشب، دوباره تشنه ی دیدارم امشب، فضای چشمانم باز ابریست، هوای از تو گفتن دارم امشب

-

در دلم آرزوی آمدنت می میرد، رفته ای اینک اما آیا باز میگردی؟ چه تمنای محالی دارم خنده ام میگیرد

-

دیشب غزلی سروده عاشق شده بود / با چشم و دلی کبود عاشق شده بود / او را به گناه عاشقی دار زدند / آدم نکشته بود که / او فقط عاشق شده بود

-

عشقت رستاخیز ترانه هاست و تسلای صدایت نوش دارو به هنگام تمام حسرت هاست، ما به میهمانی چشمانت ببر ای بهترین

-

تو مرا فریاد کن ای هم نفس / این منم آواره ی فریاد تو / این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو

-

سراغ از من نمیگیری، چه شد افتادم از چشمت؟ / منم فانوس لبخندت، غرورت، گریه ات، خشمت / اسیرم، خسته ام، سیرم، مرا دریاب می میرم

-

این اس ام اس را واست فرستادم و الان خوشحالم، چون میدونم اسمم روی صفحه ی گوشیت افتاده، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی، و این یک ثانیه برای من یک دنیاست

-

صدای شکستن قلبم را نشنیدی چون غرورت بیداد میکرد، اشک هایم را ندیدی چون محو تماشای باران بود، ولی امیدوارم آنقدر در آینه مجذوب نشده باشی که حداقل زشتی دیو خود خواهیت را ببینی، باشد که با دیگران چنان نکنی که با من کرد



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد