اس ام اس سرکاری و جک بهمن


این منم تازه از سره جلسه امتحان بلند شدم

همه چیز عادیه هیچ چیز غیر طبیعی نمیبینید

.
.
.
.
.
ایزی لایف پوشاک مخصوص دانشجویان


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تور ویژه نوروز 90
سواحل زیبای بهشت با پرواز مستقیم بوئینگ 747
ایران ایر
* آخرت گشت*


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نام همسر در موبایل خانم ها:
آشنایی : مرد رویا هام.
نامزدی: عشقم.
ازدواج: هم نفسم.
بعد از 1 ماه: جان دلم.
بعد از 2 ماه: سایه سرم.
بعد از 3 ماه: شوهرم.
بعد از 1 سال: آقا بالا سر.
بعد از 2 سال: بخور بخواب.
بعد از 3 سال: نره غول!
بعد از 4 سال: لندهور!!
بعد از 5 سال: مرت یکه نفهم بی ش عور
مفت خور نمک به ح روم بی چشم و رو!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلام یه چیز میگم بگو باشه یه ماچ میدی دلم وا شه !؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعد از هدفمندی یارانه ها

.

.
بچه: بابا معدلم بیست شده
بابا: غلط کردی تو که با 10 هم می تونستی قبول شی
حتما باید این همه خودکار حروم می کردی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نفرین سال 2011
الهی عاشق غضنفر بشی هر چی بهش بگی دوست دارم بگه هه؟!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه پیام نمی دی زنگ بزن ، زنگ نمی زنی سر بزن ، اگه سر نمی زنی در بزن فرار کن.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی دونم خواب دیدم به تو پیامک دادم ، خواب بودم به تو پیامک دادم ، از خواب پا شدم به تو پیامک دادم ، تو خواب بودی به تو پیامک دادم ، مرض داشتم تو خواب به تو پیامک دادم ، تو مرض داشتی نصف شب پیامک منو خوندی ، الان تو خواب دارم می نویسم ، یا تو داری خواب می بینی به تو پیامک دادم ، بی خیال بابا!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میتونی تصور کنی با هم لب دریا نشستیم؟میتونی تصور کنی که با هم به یه سفر طولانی رفتیم؟
اما نمیتونی تصور کنی که آشپزی با تک ماکارون چقدر راحته.!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به علت نبودن چرت و پرت از هم اکنون سال نورا به تبریک عرض مینماییم
.
.
.
از طرف انجمن بیکاران اس ام اس باز ایران


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می دونی فرق تو با اهن چیه اهنگ زنگ می رنه اما تو یه اس ام اس هم نمی دی !!!!


اتش بگیره ایرانسم که کردم خارم ، خواستم زنگ بزنم هیچ شارژ ندارم.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست دارم یه عالمه ، اندازه یه قابلمه ، من عاشق تو هستم

تو قابلمه نشستم ، یک لنگ کفش تو دستم ، منتظر تو هستم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اطلاعیه شیطان: تا میتوانید گناه کنید به علت مبلغ بالای قبض، گاز جهنم قطع شده

از آتش خبری نیست!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر دوسم نداری ، الهی با شپش مانوس گردی
دچار آفت تیفوس گردی ، مثال من که وحشت دارم از تو گرفتار غم و کابوس گردی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوشامدی که خوشم آمد ز آمدنت / از آمدنت اگر خبر داشتمی ، ره در قدمت یونجه تر کاشتمی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرد یعنی یک جهان بیچارگی ! مرد یعنی یک بلای خانگی !
مرد یعنی آسمانی بی فروغ ! مرد یعنی هرچه میگوید دروغ !
مرد یعنی شوره زاری بی علف ! مرد یعنی عمر زن با او تلف !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت دارم قد یه بشکه بنزین
خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین
روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعد از ۳ برابر شدن قیمت نان و آب اعلام شد :
نظافت هیچ ربطی به ایمان ندارد!
رمضان به ۶ ماه افزایش یافت !
مهمان دشمن خداست !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر تبعیدت کردن باهاتم ، اگر شکنجت کردن باهاتم
اگر اعدامت کردن باهاتم
ولی اگر بنزین خواستن ، من با اونام ! گفته باشم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر از کلاس راهنمایی رانندگی میاد . بهش میگن مار باباتو نیش زد
فوت کرد ،میگه : از پشت زدش ؟میگن آره . میگه مار مقصره !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعد از ۳ برابر شدن قیمت نان و آب اعلام شد :
نظافت هیچ ربطی به ایمان ندارد!
رمضان به ۶ ماه افزایش یافت !
مهمان دشمن خداست !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر تبعیدت کردن باهاتم ، اگر شکنجت کردن باهاتم
اگر اعدامت کردن باهاتم
ولی اگر بنزین خواستن ، من با اونام ! گفته باشم !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

( اس ام اس نیمه شبی )
ببخشید بیدارت کردم
چند وقته این معمای گیج کننده مثل خوره به جونم افتاده که ،
اگه به صبحانه میگیم صبحونه و به هندوانه میگیم هندونه،پس چرا به پروانه نمیگیم پروونه؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چند تا اس ام اس تاریخ مصرف گذشته !!!

با پرتاب کردن حتی یک مشت برف از فریزر به کوچه به تعطیلی مدارس کمک کنید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی مثل صحنه ی جنگه ، بعد از سیم خاردار 100% به مین هاش میرسی!
مواظب باش خط شکن!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هواشناسی اعلام کرد از فردا موج جدیدی از تعطیلات وارد کشور خواهد شد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه گفتی این چیه؟
و_o_o_o_o

.
.
زیاد زور نزن! خودم هم نمی دونم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من همین الان بالای یه برج 30 طبقه ایستاده ام .با کسی هم شوخی ندارم ..جدیه جدی
اگه بدونم دوستم نداری همین الان ..از این بالا ...خودمو
با آسانسور می رسونم طبقه پایین


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگیره / جا خالی میدم بخوری زمین حالت بگیره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد