اخبار ورزشی


فردوسی‌پور صلاحیت اظهارنظر را ندارد !


دایی و رفاقت مجدد با لیدرهای پرسپولیس


روگریو سنی، بهترین دروازه‌بان گلزن جهان


واکنش هیتسفلد در مورد خرید کریمی


شبکه 3 یک اسپانسر را سکته داد!


سریعترین اخراج تاریخ !




فردوسی‌پور صلاحیت اظهارنظر را ندارد !

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: عادل فردوسی‌پور صلاحیت اظهارنظر درباره مسائل آیین‌نامه انضباطی و تصمیم‌گیری به جای مخاطبان را ندارد.

مجتبی شریفی در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بازیکنان و مربیان محروم را مورد عفو قرار داد. این بخشش باعث شد برخی تیم‌ها مانند شاهین بوشهر به این بخشش اعتراض کرده و شکست خود را برابر تراکتورسازی تبریز ناشی از این مسئله بدانند.
در همین زمینه مجتبی شریفی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت‌وگویی انجام داده و بهشبهات در این مورد و سایر مسائل انضباطی پاسخ داده است.
گفت‌وگوی فارس با شریفی را در زیر می‌خوانید:


* فقط سه دقیقه از صحبت‌هایم که ربطی به موضوع نداشت پخش شد
به گزارش خبرگزاری فارس، در مورد عفو جاسم کرار و سایر بازیکنان در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با برنامه نود به طور مفصل صحبت کردم اما از 20 دقیقه صحبت من فقط دو سه دقیقه آن که ربطی هم به موضوع نداشت و پاسخ شبهات را نمی‌داد، پخش شد.
از عادل فردوسی‌پور، دوست خوبم که همواره از حقوق شهروندی دفاع می‌کند، می‌خواهم بپرسم آیا او حق دارد به جای مخاطبین برنامه نود تصمیم بگیرد و اینکه کدام بخش از سخنان فرد پاسخگو مورد قبول هست یا نیست را پخش کند و به جای مخاطب خود تصمیم بگیرد؟ این اجازه را چه کسی به فردوسی‌پور داده است و چه کسی به ذهن او این القا را کرده که هر چه او می‌پسندد مورد پسند مخاطبان برنامه‌اش است و هر چه او کافی نمی‌داند برای همه کافی نیست؟ او چگونه اختیار مزیت و داوری را از مخاطبان و بینندگان تلویزیونی سلب می‌کند؟


* پاسخگویی رئیس سازمان تربیت بدنی امری بدیهی است
رئیس سازمان ورزش هر شخص حقیقی که باشد از سوی نمایندگان محترم مجلس و استانداران در مورد مسائل ورزشی مورد پرسش قرار می‌گیرد و این مسئولان از رئیس ورزش می‌خواهند که ابهامات را در زمینه مسائل مختلف ورزشی بیان کنند. رئیس محترم سازمان تربیت بدنی نیز خود را مکلف به پاسخ‌گویی می‌داند و از همه فدراسیون‌ها و مسئولان ورزشی می‌خواهد تا بر اساس اصل پاسخگویی مسائل را به آن بگویند تا او بتواند در قبال نمایندگان مردم پاسخگو باشد.
بارها پیش آمده نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه خود مطالب مردم را منعکس کردند و من هم مبانی را برای رئیس سازمان ورزش گفته‌ام و توضیح داده‌ام. این مسئله بیشتر در مورد تعلیق تیم‌ها صورت گرفته است. پاسخگویی رئیس سازمان تربیت بدنی امری بدیهی است و جای شگفتی ندارد.


* آقای فردوسی‌پور پیشنهاد رئیس سازمان صدا و سیما را اجابت نمی‌کنی؟
وقتی علی سعیدلو با من صحبت کرد از من پرسید آیا امکان بخشش از نظر قانونی درباره جاسم کرار وجود دارد یا نه و آیا قانون چنین اجازه‌ای به شما می‌دهد؟ رئیس محترم سازمان ورزش، خواست مردم و مطالبه آنها را به من منعکس کرد و من با توجه به ایام مبارک دهه فجر تصمیم واحدی در مورد همه محرومیت‌ها گرفتم.
کمیته انضباطی حق دارد تا سه جلسه و به صورت قطعی فردی را محروم کند و به اندازه دو سوم محرومیت حق بخشش دارد. بنابراین ما محرومان را تا دو جلسه مورد بخشش قرار دادیم و این میزان بخشش به خاطر دو جلسه محرومیت جاسم کرار نبود. اگر کرار 4 جلسه هم محروم بود ما فقط محرومیت‌ها تا دو جلسه را مورد عفو قرار می‌دادیم و به این ترتیب 16 بازیکن شامل عفو شدند و بازیکنانی که بیش از 2 جلسه محروم بودند این محرومیت را باید تحمل کنند.
رئیس سازمان ورزش پیشنهاد معقول و مقبولی را مطرح کرد و من این پیشنهاد را پذیرفتم. از عادل فردوسی‌پور می‌پرسم اگر رئیس سازمان صدا و سیما به ایشان پیشنهاد معقول و مقبولی بدهد، آیا او این پیشنهاد را قبول نمی‌کند؟ پیشنهاد معقول و مقبول از سوی هر کسی باشد می‌تواند مورد پذیرش قرار گیرد.


* حق بخشش محرومان داوری را نداشتیم
مورد محرومانی که به دلیل دریافت کارت قرمز یا سه کارته شدن حق حضور در مسابقات را نداشتند، فقط کمیته داوران می‌توانست تصمیم واحدی در این زمینه بگیرد که ظاهرا درخواستی در این ایام از کمیته داوران انجام نشده بود و ما حق نداشتیم محرومان داوری را مورد عفو قرار دهیم.


* توجیه شکست به دلیل بخشش محرومیت بازیکن حریف قابل قبول نیست
اینکه مسئولان شاهین بوشهر بگویند ما به دلیل بخشش یک بازیکن تراکتورسازی شکست خوردیم توجیه قابل قبولی نیست زیرا این بازیکن ذاتاً بازیکن تراکتورسازی بوده است. باید عادت کنیم که با توجه به توانایی‌های فنی در مستطیل سبز نتیجه را ببریم. قطعا دیدار شاهین بوشهر و تراکتورسازی تکرار نخواهد شد زیرا تکرار بازی به دلیل نقض قانون و وجود بازیکن غیرقانونی صورت می‌گیرد.


* فیفا به بخشش بازیکن تراکتورسازی ورود نمی‌کند
16 بازیکن مورد عفو قرار گرفتند و فیفا به آئین‌نامه داخلی فدراسیون‌های عضو ورود نمی‌کند. من مطمئن هستم حمید استیلی این جمله را نگفته که اگر به شکایت شاهین رسیدگی نشود، به فیفا شکایت می‌کند زیرا او را می‌شناسم. احتمالا مقصود او چیز دیگری بوده است.


* فردوسی‌پور به خاطر شاهین بوشهر ما را محاکمه می‌کرد
مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر حتما به خاطر دارد که در دیدار پاس و شاهین بوشهر که بازیکن پاس غیرقانونی در میدان حضور داشت، ما رای به نتیجه سه بر صفر به سود شاهین دادیم. آن زمان نیز عادل فردوسی‌پور ما را تا چند ماه مورد محاکمه قرار داد که چرا چنین رأیی صادر شده و اکنون نیز ما محاکمه می‌شویم که چرا جاسم کرار بازیکن تراکتورسازی مورد عفو قرار گرفته آن هم در حالی که این تیم با شاهین بوشهر بازی داشته است.


* فردوسی‌پور صلاحیت اظهار نظر ندارد
عادل فردوسی‌پور باید مطالعاتش را در زمینه آئین‌نامه بیشتر کند و بگوید ایرادهایی که از ما می‌گیرد بر اساس چه ماده قانونی آن را انجام می‌دهد و چون ایشان علاقه‌ای به مطالعه آئین‌نامه ندارند بنابراین صلاحیت اظهار نظر در این موارد را هم ندارد.


* آخرین مهلت را به باشگاه نفت آبادان دادیم
بعد از آنکه باشگاه‌ها جریمه دیرکرد را باید به طلبکاران بدهند اگر این کار را نکنند، با کاهش امتیاز مواجه می‌شوند و ما تذکر پایانی را به آنها می‌دهیم و این آخرین مهلت است تا طلب طلبکاران را پرداخت کنند در غیر این صورت با کسر امتیاز مواجه می‌شود. ما درباره پرونده شکایت بدنساز استقلال آخرین مهلت را به باشگاه نفت آبادان دادیم.



* کعبی شاهد و دلیلی نیاورد
شریفی در پایان گفت‌وگو با فارس در مورد اتهامی که حسین کعبی به افشین قطبی زد و گفت او از بازیکنان برای حضور در تیم ملی درخواست پول می‌کرده گفت: بارها گفته‌ایم هر کسی دلیلی دارد می‌تواند آن را به کمیته انضباطی ارائه کند اما ما نباید برای ارائه دلایل متوسل به استدعا شویم. در این‌گونه موارد معمولا دلایل یک شاهد است که تاکنون شاهدی در کمیته انضباطی حاضر نشده و کعبی نیز شاهد و دلیلی برای صحبت‌هایش ارائه نکرده است.


دایی و رفاقت مجدد با لیدرهای پرسپولیس

درحالی که در هفته ای که گذشت ، علی دایی به دلیل دلخوری از اتفاقات بازی تیمش برابر راه آهن انتقاداتی تند علیه لیدرهای تیم داشت و حتی شایعه شد که او صبح چهارشنبه از مسئولان تیم خواسته است تا دو نگهبان ورزشگاه درفشی فر را که از لیدرهای تیم هستند را برکنار کنند ، سرمربی محبوب پرسپولیس در تمرین روز پنجشنبه در هنگام تمرین هر دو نگهبان تیم را صدا زد و این شایعات را تکذیب کرد و گفت آنها می توانند در محل وظیفه خود حضور داشته باشند و دایی هیچ مشکلی با آنها ندارد.

به گزارش خبرآنلاین . دایی همچنین در بخشی دیگر از این گپ دوستانه در پاسخ به پرسش همراه با دلخوری تعدادی از لیدرها که می گفتند روزنامه ها نوشته اند او از باشگاه خواسته تا لیدرها در سفر عربستان تیم در لیگ قهرمانان آسیا ، لیدرها را به همراه نبرد هم گفت:« من هیچ وقت این حرف را نزدم و بروید کسی را بیاورید که من به او گفته باشم نمی خواهم شما را با تیم به عربستان ببریم.»

این خبر بر اساس گفته های عباس اسماعیل بیگی ، یکی از لیدرهای پرسپولیس نتنظیم شده و او در تماس با خبرآنلاین ادعا کرده که دایی در تمرین پنجشنبه تیمش با تعدادی از لیدرها حرف زده و این نکات را مطرح کرده است.


روگریو سنی، بهترین دروازه‌بان گلزن جهان


دروازه‌بان تیم سائوپائولو همچنان عنوان بهترین سنگربان گلزن جهان را در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ، روگریو سنی با 96 گل زده در صدر جدول بهترین دروازه بانانی که قادر به گلزنی هستند، قرار دارد.
پس از او خوزه چیلاورت، عضو اسبق تیم ملی پاراگوئه با 62 گل زده دوم است. رتبه سوم نیز با 41 گل زده در اختیار رنه هگوئیتا، سنگربان پیشین کلمبیا است.

فهرست 10 دروازه برتر از حیث گلزنی به شرح زیر است:
1- روگریو سنی، برزیل 96 گل زده
2- خوزه چیلاورت ، پاراگوئه 62 گل زده
3-رنه هگوئیتا ، کلمبیا 41 گل زده
4-خورخه کامپوس ، مکزیک، 40 گل زده
5-دیمیتار ایوانکوف، بلغارستان، 40 گل زده
6-جانی مارتین وگاس، پرو، 39 گل زده
7-فرناندو پاترسون ، کاستاریکا، 33 گل زده
8-آلوارو آلفارو ، السالوادور، 31 امتیاز
9-هانس یورگ بوت ، آلمان، 28 گل زده
10- ونسان انیی یاما، نیجریه، 24 گل زده


واکنش هیتسفلد در مورد خرید کریمی


اوتمار هیتسفلد اظهار داشت: در مورد مسائل کاری از جمله سیاست‌های خرید بازیکن از فلیکس ماگات انتقاد نمی‌کنم. او همکارم است و برای خودش فلسفه کاری خاصی دارد.

فارس، این مربی 62 ساله آلمانی که در سطح بوندس‌لیگا با بایرن‌مونیخ و بروسیادورتموند کار کرد و صاحب عنوان نخست اروپا همراه با این دو تیم شد، در مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه او.آر.اف، اظهارات فوق را بر زبان آورد.
هیتسفلد به مناسبت مسابقات دور رفت لیگ قهرمانان اروپا نقطه نظراتش را بیان کرد. در این مصاحبه او وقتی بحث خریدهای اخیر ماگات (همانند علی کریمی و آنجلوس چاریستاس) پیش آمد، چنین واکنشی از خود نشان داد.
هیتسفلد تاکید کرد: همان گونه که معتقدم داشتن بازیکنان تازه‌وارد بی‌شمار، به عدم اطمینان کادر منجر می‌شود، ماگات نظری دیگر دارد. من می‌گویم هرچه کادر بازیکنان کوچک‌تر و بازیکنان نزدیک به هم باشند، می‌توان با دغدغه کمتر به کار پرداخت. قطعا فلیکس با توجه به داشتن نفرات زیاد، راه ایجاد انگیزه در بین آنان را می‌داند.
این مربی برجسته که پس از یورو 2008 زمام امور سوئیس را برعهده گرفت، در گفت‌وگوی خود نقطه نظراتش را اینگونه بیان کرد:

*آقای هیتسفلد، با شروع مسابقات دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چه احساسی دارید؟
همانند همه دوستداران فوتبال بدین‌خاطر هیجان‌زده هستم. از شروع و انجام این مسابقات بسیارخوشحالم. باور دارم انجام این پیکارها پیشرفت این ورزش را سرعت می‌بخشد. ضمن آنکه باعث هیجان مثبت میان هواداران می‌شود.

*در اولین سری از مسابقات این مرحله، شالکه آلمان در خانه والنسیا اسپانیا حضور می‌یابد. برداشت شما چیست؟
به شالکه‌ اعتماد دارم. آنها والنسیا را کنار می‌زنند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد.

*اما شالکه در فصل جاری دوره پرفرازی داشته است...
درست است. آنها تاکنون دو چهره داشته‌اند. در بوندس‌لیگا وضع‌شان خوب پیش نرفته و مرتب ناکامی‌های را تجربه کرده‌‌اند ولی در لیگ قهرمانان توانسته‌‌اند از توان واقعی خود بهره ببرند. به باور من تیمی که المپیک لیون را پشت سر می‌گذارد، کلاس بالایی دارد. ظاهرا در ذهن بازیکنان یکسری انگیزه‌ها هست . آنها متوجه اند می توانند در این مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشند.این مسئله کمک می‌کند به ثبات بیشتری برسند. در عین حال صاحب اعتماد به نفس بیشتری نیز شوند. در حالی که در بوندس‌لیگا مرتب با ترس روبرو هستند.

*ترس؟
بله. آنجا به خاطر ناکامی‌‌های قبلی مرتب ترس از اشتباه بعدی را دارند. این موضوع ذهنی راندمان شان را تقلیل می‌دهد.

*به نظر شما برتری شالکه در مواجه با والنسیا چه عاملی است؟
بی شک داشتن سنگربانی بزرگ همچون مانوئل نویر. او در مواقع سخت یک تنه بار مشکلات را بر دوش می‌گیرد. من از چند سال قبل روند پیشرفت این بازیکن را پیگیری کرده‌ام. باور دارم که او مرتب سیر صعودی طی کرده و از در گرفتن توپ‌های تک به تک، بهترین دروازه‌بانی است که تاکنون دیده‌ام. ضمن اینکه ضربات شروع مجددش که 50 تا 60 متر هستند، خیره‌کننده است. با این ضربات می‌توان طراحی گلزنی نیز کرد.

*فکر نمی کنید بایرن بدین خاطر خواهان جذب‌اش است؟
چرا متوجه هستم. او بی‌شک آینده‌ای روشن‌تر خواهد داشـت. البته باشناختی که از او دارم، به پیراهن شالکه تعصب دارد. ولی خب، اگر به بایرن نیز ملحق شود، پیشرفت خواهد کرد.

*شما اگر به جای ماگات، زمام امور شالکه را الان در اختیار داشتید، مقابل والنسیا چکار می‌کردید؟
در این باره فلیکس ماگات،همکار من در شالکه به طور جامع می‌تواند نظر دهد. او مسئول تیم است. من تنها می‌توانم ایده بدهم. مثلا لزوم گلزنی در ورزشگاه خانگی حریف را گوشزد کنم. چون هر یک گل خارج از خانه ارزشی بسیار زیاد دارد.

*حتما می‌دانید ماگات به خاطر سیاست خاص خودش در خرید بازیکنان اکنون به شدت تحت فشار افکار عمومی قراردارد. در این باره چه نظری دارید؟
اگر منظورتان از طرح این سئوال، این است که از او انتقاد کنم، به طور قطع این کار را نخواهم کرد. فلیکس ماگات همکارم است. هر مربی برای خودش فلسفه کاری خاصی دارد. همان گونه که من معتقدم داشتن بازیکنان تازه‌وارد بی‌شمار، به عدم اطمینان کادر منجر می‌شود، او نظری دیگر دارد. من می‌گویم هرچه کادر بازیکنان کوچک‌تر و بازیکنان نزدیک به هم باشند، می‌توان با دغدغه کمتر به کار پرداخت. قطعا فلیکس با توجه به داشتن نفرات زیاد، راه ایجاد انگیزه در بین آنان را می‌داند.

*به نظر شما علاقمندان بهترین بازی این مرحله را در کدام نبرد می‌توانند جستجو کنند؟
فکر می‌کنم مصاف آرسنال و بارسلونا باعث توجه بسیار زیادی شود. این دو تیم چون دنبال بازی سریع هستند، ایجاد جاذبه درمیان دوستداران می‌کنند.

*فکر می‌کنید بارسلونا برنده این نبرد شود؟
خب بارسا تا حدی قوی‌تر است. کم نیز گل دریافت کرده است. در این تیم اکنون بحث اصلی حول وحوش مسی است. در حالی که پرسینگ این تیم خارق‌العاده است. درحالی که می‌بینیم آرسنال بازی 4 بر صفر برنده را با تساوی 4 بر 4 عوض می‌کند. من خودم تحت تاثیر کار همکارم در این تیم یعنی آرسن ونگر هستم ولی فکر می‌کنم شانس موفقیت بارسا بیشتر است.


شبکه 3 یک اسپانسر را سکته داد!


عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته مقابل روسیه قرار گرفت و اتفاقا بازی زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشت البته فقط برای تماشاگران ورزشگاه زاید اسپورت ابوظبی و معدود بینندگان شبکه تلویزیونی جام جم!

وی در ادامه افزود: متاسفانه فدراسیون فوتبال دیدار به این مهمی را پخش نکرد تا مردم از تماشای یک مسابقه جذاب از تیم کشورشان محروم شوند و هم ما پروسه‌ای که برای برگزاری دیدارهای دوستانه در پیش گرفته بودیم با مشکل مواجه شود. با این شرایط دیگر نمی توانیم دیدار دوستانه‌ای برای تیم ملی ترتیب دهیم چرا که اسپانسرها تمایلی برای حمایت مالی از تیم ملی جهت برگزاری دیدار تدارکاتی از خود نشان نمی دهند.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: صداوسیما پیش از پخش برنامه 90 بیست و پنج دقیقه آگهی تبلیغاتی پخش می کند تا کسب درآمد کند. این موضوع ایرادی ندارد اما بهتر است مسئولان صدا و سیما قدری هم به فکر ما باشند، می دانید با عدم پخش زنده دیدار ایران - روسیه چه ضربه‌ای خوردیم؟! بهتر است دوستان قدری هم به فکر ما باشند. متاسفانه صدا و سیما علاوه بر محروم کردن مردم از تماشای هنرنمایی بازیکنان تیم ملی ایران باعث شد کمتر اسپانسری برای همکاری با فدراسیون ایران تمایل نشان دهد.

ترابیان خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال اسکاتلند را برای برگزاری دیدار دوستانه در تاریخ 29 مارس 2011 (9 فروردین 1390) که یک روز فیفاست، مدنظر داشتیم و در این رابطه مذاکرات خوبی هم با فدراسیون فوتبال این کشور اروپایی داشتیم اما با توجه به اتفاقاتی که در دیدار با روسیه رقم خورد، دیگر اسپانسری برای حمایت مالی از دیدار دوستانه تیم ملی پیشقدم نمی شود.

وی افزود: اسپانسر دیدار دوستانه ایران و روسیه به دلیل عدم پخش زنده این بازی نزدیک به 400 هزار دلار ضرر کرده است. شاید باور نکنید اما متاثر از این موضوع یکی از مسئولان شرکتی که حامی مالی این بازی بوده است، سکته کرده و در بیمارستان بستری است. متاسفانه به تلاش فدراسیون فوتبال و بازیکنان تیم ملی که کم کم خود را به فوتبال دنیا معرفی کرده و شرایط را برای برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های بزرگ دنیا مهیا می کنند، با کم توجهی و عدم پخش زنده مسابقه خط بطلان کشیده شد.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: متاسفانه دیگر اسپانسرها جرات نمی کنند با تیم ملی ایران همکاری کنند، چرا که نمی توانند تابلویی به فروش برسانند و از امکانات پخش زنده مسابقه استفاده کنند.

وی در خصوص دیدار دوستانه تیم فوتبال امید کشورمان مقابل روسیه نیز گفت: رئیس فدراسیون فوتبال روسیه پیش و در حین نیمه اول بازی دوستانه تیم ملی با تیم این کشور کنار من نشسته بود. او با پیش زمینه فکری که از تیم ایران داشت در گفتگو با من مدام تاکید می کرد، بهتر است با تیمهای بزرگ دنیا بازی کنید تا فوتبال تان رشد و توسعه پیدا کند و خیلی فخر می فروخت.

ترابیان تصریح کرد: بازی که تمام شد، من رئیس فدراسیون فوتبال روسیه را دیدم و در حالیکه پیروزی تیم ملی نگاه او را به فوتبال ایران تغییر داده بود، برای برگزاری دیدار بین امیدهای فوتبال دو کشور اعلام آمادگی کردم که ایشان بصورت تلویحی این پیشنهاد را پذیرفت و گفت، این موضوع را در فدراسیون فوتبال روسیه بررسی کرده و در خصوص آن تصمیم گیری خواهیم کرد.


سریعترین اخراج تاریخ !


در دیدار تیم های دسته پنجمی "ابس فیلیت" و "فارن‌بورو" در کشور انگلیس دروازه بان تیم ابس فیلیت تنها پس از گذشتن 10 ثانیه از شروع بازی با کارت قرمز داور مواجه و مجبور به ترک میدان شد.

به گزارش برنا، اشتباه مدافع میزبان در دفع توپ و در ادامه باز هم اشتباه این بازیکن در پاس به عقب باعث شد "پرستون ادواردز" دروازه بان این تیم بر روی مهاجم حریف مرتکب خطای پنالتی شود. "نیل هیر" داور این دیدار نیز بلافاصله کارت قرمز را از جیبش بیرون آورد به به ادوادز نشان داد.

نکته جالب اینکه تیم ابس فلیت دروازه بان ذخیره نداشت و به همین دلیل "تام فیپ" هافبک 18 ساله درون دروازه ایستاد.

این بازی در نهایت با نتیجه 3-0 به نفع فارن بورو خاتمه یافت.

گفتنی است رکورد قبلی در دست "زی کارلوس" از تیم برزیلی کروزیرو بود که در ثانیه 12 اخراج شده بود.

در فصل گذشته بوندسلیگا نیز یوسف محمد از تیم کلن پس از گذشتن 83 ثانیه در دیدار برابر کایزرسلاترن اخراج شد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد